Date with my love

Igår ville jag bjuda ut min man lite just för att han förtjänar det för att han bara finns, för allt han gör för oss, för att han är den underbaraste mannen i världen och alltid finns där för mig och barnen <3
Och en dejt vart det som och vi är lika kära som från när vi träffades =) Helt underbart, han får det fortfarande att pirra och slå frivolter i magen på mig och känns som det var jätte länge sen vi träffades men är faktiskt snart bara 6 månader sen vi var på vår första dejt och det vart kärlek vid första ögonkastet =)
Vi konstaterade även att vi har ju inte dejtat nått på egen hand direkt, vi har haft familjelivet med sen första början ;) <3 När vi förlovade oss var vi ensamma iaf ;) Men lika underbart har det varit ändå om inte ännu bättre. Men det var uppskattat <3

Efter att ha fått håret färgat av Jasmine, duschat, sminkat mig, tvättat, diskat, lagat & ätit mat med Jasmine (Gjorde ungstekt falukorv, potatis och pepparrotssås) och jävlar va gött de va!
Så kom äntligen älsklingen hem från jobbet <3 Vi tog kaffe & te innan vi åkte mot blge för att släppa av Jamsine <3 Sen åkte vi till Älvkanten i Torsång och käkade plankstek och fy så gott de var =) Mums!
Trotts att ljudnivåan va ganska hög där så hade vi både roligt och skrattade som tusan och hade det mys =)
Sen fick det bli bio med popcorn & läsk, vi såg En gång i Phuket och det rekommenderas, skit rolig var den!
Och som man ville vara i den värmen, nångång så¨=) <3

Sen fortsatte kvällen med bara oss och en massa massa mys hemma <3
Älskar dig så Jörgen <3

Barnen åkte med pappa sin till sin farmor i fredags, hade en allmänt tråkig och ensam kväll hemma då, tyst och tråkigt utan mina älskade barn eller man.
Men idag är det söndag, och om några timmar kommer Jörgen från jobbet och straxs efter det kommer mina älskade barn <3 Myyyyyys <3
Jag ska ta en kaffe nu sen börja rensa lite i nått av barnens rum idag iaf, är ett måste. 5 dagar sen bär det av till Rättvik....PANIK!!!!!! =)

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0