Feeling bad...

Har haft lite si och så dagar har mått riktigt jävla dåligt, så ska ta och ringa barnmorskan idag och se om hon vet vad det kan vara, illamåendet är gör kraftigt och har kommit nu spyr fontäner i mellan åt.
Sen huvudvärk och ont under vänster bröst på det.
Usch och fy. Värken i armar och rygg är rent ut sagt olidligt det med. Ja nog om de.
Har iaf vart fint väder ute och för min del får det gärna fortsätta så men antar att det kommer bli snö och kallt igen :(

Är iaf 2 mars idag och vi går mot rätta tider!!! =) Och om 5 månader kommer bebisen, bra konstigt när man tänker efter men bra mysigt också!!! <3

Min kepa kom på posten här om dagen med, grymt snygg är den ;)
Och en annan bra sak är att även om jag är röksugen till och från och tänker på cig hela tiden så är det skönt att jag kommit så långt och vart utan så länge.
Har provat med en att röka men mådde ganska illa så det blir inte av någe mera :)
Stolt över mig själv och ännu skönare kommer det kännas när hela kroppen ställer in sig på att man är icke rökare.

Idag kommer gubben min och hans styvdotter med =) Länge sen nu.
Blir mys och lek i helgen.
Sportys lekland på lördag =D

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0