Grinig dam

Hej och hå så var det måndag igen, sportlov & helg är slut.
Lite tråkigt men så är det =)
I fredags så kom älsklingen & Tuva, sen var det lek, tvättning och bara EN maskin funkade och jag hade så mkt tvätt att det var sjukt, men bara bita i de sura äpplet och dela upp de på två underbara tvättkvällar =/ Suck.
I allafall så tog Jörgen med sig barnen ut mest jag tvättades, så mellan tvättvarven fick de bli rockabilly och en iskall alkoholfri öl =) Fint de =)
I lördags så var jag så sjukt trött, hade verkligen inte sovit mer än nån timme, men vi drog iaf till donken och Sportys lekland i Falun under dagen med alla barnen och lillebror <3
Jag köpte även lite nya underkläder och smink, det behövdes =)
Sen var det tvätt när vi kom hem, se melodifestivalen - andra chansen och JAAAAAA Top Cats tog en plats i finalen! =) Röstade nog sammanlagt iaf 6-8 ggr på dem under kvällen ;) Sen tyckte jag att dte var bra att Torsten Flink gick vidare, han är egen och har fin röst och en ganska fin låt och defenitivt bättre än Sean Banan ;) Men barnen höll inte med om det haha.
Söndag var det mys, fika hos mammsen, tacos.

Jag har vart allmänt grinig och nere hela helgen, dels av röksug som har vart riktigt starkt i helgen. När ska de släppa helt när ska man sluta tänka på cig? Men självklart stod jag imot suget och det var länge sen jag rökte. Är stolt över mig själv =) Men jävlar va tuffa vissa dagar är. Men har inte sovit nått särskillt alls under helgen vilket jag tror bidrar att man vill röka.
Har nog inte vart så roligt  sällskap under helgen för Jörgen men hoppas han förstår varför jag vart sur och nere, och det tror jag ;) <3

Nog om de.
Måndag idag som sagt och skoldags för mina barn, så när dom kommit till skolan så la jag mig och kika på lite tv, sen somnade jag, Tuva hade studiedag så hon var kvar hemma och Jörgen.
Sen fixade Jörgen käk, jag dammsög och duschade sen var dom tvugna att åka eftersom han skulle jobba =( Saknar <3
Men imon kommer han igen och vi lär packa en jävla massa i veckan. Har istortsett inte packat nånting =/ Och om 2 veckor bär det av med flytt till Rättvik, nej skärpning på mig nu!

Ha en bra dag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0