Hej och hå!

Tisdag idag och dagarna går fort som bara den, andra veckan som sammanboende nu, jag och min stora kärlek Jörgen <3 Älskar honom nå så fruktansvärt och allt känns så bra, är glad att jag har honom vid min sida.
I morse var första morgonen jag var ensam med alla 3 barnen och det gick jätte bra, Theodor och My var lite trötta och sega, men vem är inte de, är förståligt =)
Och hittar till skolan där dom går och hem utan problem med, bekvämt med bil, hade nog tyckt det var värre om dom skulle åka med bussen.
Tar 20 min bara att gå till hållplatsen och jag som går såååå sakta..
Har foglossning som bara den och det känns extra mkt när man är ute och går..
Hade mamma, Kjell och Oliver här i söndags en sväng, dom följde med när jag och barnen åkte hem från dem.
Va så skönt att ha dem här och sällksap när Jörgen jobbade.
Vi käkade kycklinggryta och ris sen gick vi en prommis på samhället och till långbryggan, köpte glass och bara myste <3
Igår hade My en kompis med sig hem, är så skönt att barnen fått kompisar så snabbt och har det bra, det är det enda viktiga <3
Fick se att jag ätit en massa ipren, hur måga vet jag ej, men NÅN har lagt en ipren karta i alvedonasken =( Det var ju mindre kul och jag som är så orolig för allt när jag är gravid, ipren är dessutom visat farligt för foster.
Ringde iaf bm och hon trodde inte det skulle va nån fara av nått misstag men men...
Kan ju inte göra nått åt de nu....suck.... =(

Idag ska jag ägna mig åt att packa upp nån kartong, diska och sånt där roligt..

Kram på er!

Bild från söndagen när mamma och gänget var här <3 =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0