Love Life

Efter att barnen fått sjuss till skolan så skulle jag och Jörgen sova en stund för vi hade sovit så dåligt under natten, dels så somnade vi sent sen så kom barnen under natten så vi låg 4 st i min säng så det var mysigt men trångt och man va lite orörlig =)
Men precis vid nio tiden när jag var så trött att jag såg stjärnor och jag va på väg in i en sån där skön sömn så började det plinga utav bara helvete på dörren för 3 grabbar sku installera bredband...SUCK! Och tid tog det och ut och in sprang dem och vi kunde mest sitta trötta, ruffsiga i håret och se på som fån tills dom gick.
Sen blev det iaf lite mat med älsklingen innan han skulle åka mot jobbet, bacon och makaroner ;) Gott.
Sen blev det dusch och kaffe för mig och barnen kom sen vart det blge en vända.
Gav mammsen lite pengar så barnen kunde följa med dem på donken och käka och leka och jag åkte till Par i Hjärter för att få min text på fingrarna =) Så nöjd! Love Life står det. Kan inte annat än att älska livet som det är <3
Efter det blev det fika med Sören, sen åkte jag ner till mammsen och blev bjuden på mat, gooooood mat, min favvomat, saltsill, potatis och löksås <3 Yummi!
Sen hem ge barnen kvällsmat, fika med mamma, Kjell och Oliver sen lekte barnen bra tillsammans och jag kikade på Familjen Annorlunda innan barnen skulle lägga sig och få massage <3

Nu är jag döds trött och ska borsta tänderna sen sooooova.
Ska bli så skönt.
Imorgon ska jag med My till skolan så lär upp i tid =)

God natt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0