Öppet Hus

Lång dag har det varit från man slog upp ögonen i morse.
Har packat, rensat, diskat, tvättat i 3 timmar, lagat mat, duschat och gett käk till barnen, diskat igen sen raka vägen till barnens Öppet Hus där vi blev alla 3 timmar som det var.
Trevligt var det och det var så mkt fina saker som barnen gjort och visade. Theodor har hållt på mkt med asagudarna och kan enormt mkt om dem =) My och hennes klass har hållt på med sagor och Trulle mkt.
Älskade barn <3
Fikade gjorde vi med där och man fick chans att säga hej då åt en del föräldrar och lärare.
Barnens far med familj kom också, kul för barnen, verkligen sista gången där nu =(
Helt slut, trött, ont i kroppen och döds hungrig så skulle mamma iaf bjuda på kebab och pizza.
Fick vänta 35 min på den och jag tror fan hela Gustafs var där och beställde pizza och de två stackars gubbar där på pizzerian hade fullt upp och det blev lite fel här och var, men men sånt e livet =)
Sen såg vi Sveriges värsta bilförare, barnen sover nu och jag är verkligen helt slut och vill bara lägga mig och sova, men måste duscha och bädda rent i sängen före....gäsp!
Underbar dag på alla vis men väldigt lång <3

Imon ska jag vara med sonen i skolan <3 Blir mysigt <3

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0