Sista dagen <3

Idag var jag med sonen till skolan, så vi tog bussen i morse <3 Mysigt och han är så duktig i skolan, han fick kramar och alla skulle sakna honom men vi lovade att hälsa på och skicka kort =) <3
Nu idag var det verkligen sista gången på Enbacka skola, men jag fattar knappt ännu att det bär av till en ny kommun, ny lägenhet, ny skola och allt sånt där ännu ;) Men tror det kommer bli bra.
Jag var med Theodor i skolan tills 12 ungefär sen traskade jag hem till mamma, var sjukt kaffe sugen.
Vägen från skolan till mamma var skiiiiit jobbig att gå och jag gick väl som en anka och flåsade som en ko. Haha.
Hur ska jag orka senare in i graviditeten och magen är lika stor som nån skulle kunna vara i sista månaden med, mja blir spännande haha.
Fikade iaf med mamma och snackade lite innan jag däckade på hennes soffa.
Det var behövligt och jag sov ett bra tag, drömmde mardrömmar med, usch!
Sen kom mormor och morfar, fikade igen, Jörgen & Tuva kom, så har jag lagat mat, diskat och packat i hop hela vardagsrummet idag iaf =) Vi kör på mer i kväll och i morgon, ska straxs fortsätta i Theodors rum.
Så det händer grejer även om det känns som de inte gör de.
Jörgen, Tuva & Theodor åkte precis och handlade.
My följde med Lovisa hem efter skolan och ska sova där inatt, saknar henne <3 Får krama om henne massor igen i mon =)
Ska hinna med lite fredagsmys med älskling, Tuva & Theodor i kväll iaf =) <3

Ha en fin helg alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0