Sjuk igen

Har inte hunnit eller orkat skriva nånting här.
Tänkte sammanfatta lite iaf =)
I förrgår när Jörgen igen så käkade vi god köttfärsås och spagetti och mamma och dom var här och käkade med <3 Sen drog vi till kupolen hela drösen för Theodor ville köpa en grej och vi behövde ändå handla en hel del.
Barnens far med familj var här och hälsade på innan på dagen också föressten.
Så gick någonting tror jag som absolut inte ska gå så här tidigt i graviditeten =( Nu är det bara härda ut och vänta på ultraljudet om 2 veckor för att se att bebisen mår bra och att allt är som det ska. Och avakta och se så det inte blir nå mer på vägen före =( Är så orolig och det har vart så mkt denna graviditet =( <3

Fick iaf så jävla grisont i kroppen under natten och var allides ur i skallen och mådde pyton sen vart det feber och var febrig till och från hela dagen igår, men de värsta är nog fan värken i kroppen.
Hade jag inte ont förut så har jag de defenitivt nu.
Vart iaf kebab & pizza hos mammsen igår <3 Gott var det.
My var hos sin bästa kompis Lovisa <3 Dom passar på att leka massor med sina kompisar nu innan flytten och det är väl bra <3
Utvecklingsamtal var det för Theodor med efter skolan, han var så duktig och fick bara höra gott om han <3 Underbara Theodor, hade inte förväntat mig nått annat, han är en sån genomsnäll och go kille <3

Idag torsdag så är Jörgen och jobbar, eller ja han är väl på g hitåt vid det här laget <3 Han har rensat i städskrubben iaf i köket så de flesta skåp i köket är tömda men än finns massor att göra =/ Och en vecka har vi på oss. Suck jag är fortfarande sjuk och klen, har orkat tvättat mig, diskat och borsta tänderna idag, går inte många knop här heller =(
My är med Molly hem och Theodor är nere hos Oliver och leker.

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0