Sleepy

Trött och seg som vanligt har jag vart idag, trots att jag sov i princip oavbrutet de första 4-5 timmar inatt så var jag tvungen att sova när barnen åkt till skolan med Jörgen, och ja jag somnade illakvickt.
Skönt var det sen vaknade jag kl 10 av att jag var så himla kissnödig nu tror bebisen trycker extra mkt på blåsan just nu.
Och gud så mysigt det är att känna vårat älskade barn i magen sparka och röra på sig <3 Längtar efter dig!!! <3
Igår vad mammsen, sebbe, oliver och kjell här och käkade lite med oss, blev kassler, potatis, sås och ananas =) Gott!
Så packade Jörgen och My en hel del i hennes rum, får blir mer packning idag. För 2 dagar sen bär det första lasset av =)
Vi har iaf mest slöat hela dagen och My följde med Lovisa hem efter skolan.
Har precis druckit kaffe och piggnat till en aning så nu ska jag ta en dusch sen fortsätter vi packa.
Idag blir det bacon, lingonsylt, potatisbullar och blodpudding. Blir gott det =)

Ha en fin dag i vårvädret alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0