Stress!

Åh vad jag hatar dom ggr man försover sig, idag vaknade jag 07.13 och fick brått med att väcka barnen, och snabba som vi var så hon vi klä oss och få nått i magen, packa det som skulle med till skolan innan det att var dags att gå mot bussen 07.28...phu.
Nu har jag slängt i mig en macka och lite mjölk, gillar inte när det inte finns nån god frukost hemma.
Nej blir att handla idag på em.
Så blir det tvätta mellan 13-16, barnen kommer hem och ska äta & duscha sen blir det öppet hus på deras skola idag =)
Blir mysigt, kul att se allt som dom gjort med <3
Imon är det sista dagen för dom på Enbacka Skola, känns sorgligt =( Men jag hoppas dom ska få det minst lika bra på sin nya. Och lite spända är dom nog allt och nyfikna.
Jag har inte riktigt fattat än att vi ska flytta, att vi aldrig kommer tillbaka till vår lägenhet =/
Men tillsammans så vet jag att vi kommer bli en jätte bra familj och få det underbart tillsammans <3
Så kommer ju den 6:e familjemedlemmen (bebis) i augusti =) <3 Underbart.
Drömde att jag var och skulle göra ultraljud. Bara 6 dagar kvar nu, ska bli så spännande <3

Nu blir det kaffe och packa lite, My´s rum är iaf klart, skönt, nästan alla skåp i köket, Theodors rum snart klart och så är det vardagsrum och badrum som ska packas.
Och det ska väl hinnas, annars får jag fortsätta mest Jörgen & Kjell kör grejor till skroten i mon =)

Kram!



Kommentarer
Postat av: Ewa Andersson

Ja men jag gick till skolan och var med My idag och hon var där i tid.

Var en toppen rolig dag - va med henne i Enbacka Skola i försk klass och se hur HON har det där,var ju första gången eftersom det är förskole..klass..och jag hade tänkt ananrs vara med mer i skolan men blev andra saker..flytt..så jag hann va me henne..de är jag så gla för !

Minnet av den här dagen med henne i skolan finns inom mig alltid..hon så gla,jag lika gla,se,lyssna,känna hur hon har det (bra !) och roligt med sin nära bästis..de delade Lovisas skor,använde en var,och har ett halsband med halva var vänskapsband..och så var vi ute och lekte och åt kokt fisk/fiskbullar och potatis och grönsaker och de målade även på staffli och hon målade sitt nya självporträtt så söt och mormor (jag) var med och hon sa mormor kan du hjälpa mig måla ramen jag får så ont i armen..hi hi så ja de gjorde jag..lite..Theodor kom fram till mig och prata och var så gla med..

Bara minnet får vara klart ska jag ha den här dagen i och inom mig bevarad..alltid..

2012-03-15 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0