Alla dagar är inte bra dagar.

Lyssnar på Lasse Tennander och sitter och funderar..
Vissa dagar känns allt bara så mkt skit det kan göra.
Har haft en skitjobbig natt med vakna barn och ingen sömn och en skitstressig morgon med trötta och sjuka barn.
Är bara trött ledsen och irreterad och känns som ingen förstår, ingen ser och ingen finns att prata med.
Då är det inte bara detta det handlar om, finns nått som gnager ännu mer, men inget jag tänker gå in på.
Usch...
Så jag har tänkt och tänkt, försökt vilat...men blir ingen ordning i hudvudet iaf.

Imorgon tar jag bilen iaf och åker till blge i min ensamhet, jag behöver andas och träffa folk, och bara vara en stund..

Idag händer nog inget spec, ska ta och städa bara för att fördriva tiden och ha nått att sysselsätta mig med.

Har iaf nyss hämtat min snuttplutta i skolan och gett henne mellis och det är dags att åka och hämta Theodor med snart, han slutar ju senare än henne på tisdagarna.
En prommis sen kanske, är sol och skönt ute idag och sku bli regn i morgon så man borde nog passa på =)

Hoppas ni får en bra dag iaf!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan alltid prata med mig!

2012-05-08 @ 17:06:31
Postat av: Josefin

snällt. vilken lisa? =)

2012-05-08 @ 23:32:15
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0