Gotte helg!

Igår vart det donken lunch med barnen, mamma, Oliver på Donken, sen godis till kvällen.
Mötte upp barnens farmor i Avesta igår eftersom barnen skulle vara där den här helgen. Saknar dem redan <3 <3
Vart klippt av Mikkis igår, topparna och så fick jag min kortlugg, äntligen! =) Tusen tack =)

Idag tog jag en lååååång sovmorgon, sen en dusch och så har jag vart på kupolen med Jamsine och Leon.
Hon köpte kläder till Leon och jag hittade ett par mjukismammabyxor som var super sköna, och mammatights + en mascara, hm:s egna, kostar bara 49kr och är faktiskt helt okej! Annars ligger ju priserna på en mascara runt 149-200 kr..
Iaf något =)
Och så har jag klickat hem 2 skitsnygga amningsbh:ar + trosor från Glammon.se och havandeskapsolja.
Känns så skönt att få lite nytt som är fint, passar och är skönt!
För istortsett allt jag har börjar bli för smått eller är trasigt nu.

Mamma har iaf bjussat på kebab idag sen cola, chips och nötter till kvällen så detta har vart en riktig FLOTT helg, men får bli nå nyttig mat i morgon iaf =)
Då ska jag och mamma ut och kika på kupolen innan jag ska hämta älskade barnen i Avesta igen.

Ha en fortsatt trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Ewa Andersson

Har haft en skön lörda med dig o Oliver

<3 <3

2012-05-21 @ 22:38:48
URL: http://mammatillfem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0