Hellu people =)

Helgen har vi haft tillsammans hela familjen <3 Underbart.
Fredagen vart lugn med chips, läsk och filmmys.
På lördagen drog vi till mor i Gustafs för att hälsa på dem och så fick My leka med bästa kompisen där, och på söndagen åkte vi till Mora och såg Brazil Jack Cirkusen =) Va skoj och barnen tyckte det var riktigt roligt och spännande <3

Idag är måndagen här igen, jag känner mig seg och orkeslös, har ingen energi till nått...
Jörgen jobbar till 22 ikväll med, men vi har ätit för en stund sen och jag har vikt tvätten, ska ta och duscha alla de 3 barnen snart med, och bädda rent i deras sängar innan vi ska göra kväller.

Är också sugen på allt onyttigt som finns i världen med! Vill ha pizza, choklad, chips, jordgubbar, frukt, godis, citron glass, lakrits glass, cola... ja det är vad jag är sugen på nu ;) Men ingenting hemma och inga cash till nått sånt heller. Blääää....tänk att en av sakerna åtminstone kan göra en hel dag för en gravid kvinna som mig ;)

Förövrigt så har jag vart röksugen nu i 2 dagar, hur kan det komma sig? Jag slutade röka för flera månader sen och tycker till och med det luktar ganska illa nu när andra röker....
Ändå så saknar jag den där pinnen att ha i mun och lugna nerverna med...men men det går över och jag är super stolt över mig att jag vart rökfri så länge.
Kan aldrig lova att jag aldrig nånsin mer kommer att röka, men jag kommer DEFENETIVT INTE att göra det när jag är gravid eller ammar.

Kaffe har jag slutat med också och är sugen på det, men det går ej att dricka längre, en klunk sen är det stopp, ändå är jag sugen och saknar det så =) haha.
Och visst saknar jag en kall öl i bland med, men sånna finns alkoholfria så det saknar jag inte alls lika mkt =)

Är annars i vecka 27 och längtar sååååå efter lilla bebisen, vill handla bebis grejor i massor och bara invänta honom <3 Han sparkar för fullt dag som natt och det är så mysigt <3

Jaja thats life =) Ha en fin dag alla <3



Jag och hjärtat <3 April 2012 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0