Hot!

Har blitt prommis varje dag nu, skönt =) Även om jag går rätt sakta och inte orkar så långt så är de ju bra att röra sig och få frisk luft =)

Igår kväll tog vi en prommis ner till stranden, barnen lekte och jag och Jörgen satt och myyste där. Underbara man <3

Idag var jag helt seg på fm, har haft sån huvudvärk i 2 dagar och alvedon hjälper inte och magont på det. Så jag orkade nätt och jämt röra mig under fm, låg bara och vila i soffan.
Sen blev de iaf en tripp till bm, allt såg fint ut och bebisens hjärta lät perfekt =) <3 Så följer jag min magkurva med. Så det var bara bra.
Är i vecka 28 nu och går in i vecka 29 i morgon =) 11 veckor kvar tills vi blir 6 st i familjen =) <3 Längtar så efter honom <3

Annars idag så har jag och barnen vart på prommis, setat och svettas i solen, jag tycker det inte ens va skönt att va ute idenna värme idag...får se hur det här ska gå hela sommarn =) Sen myst, ätit och diskat och nu har barnen badat och fått kvällsmat så ska ta och köra igång med tandborstning, massage och läggning nu.
Dom ser rätt trötta ut =) <3 <3
Mannen jobbar dygn och slutar först 15 i mon =( Är så tråkigt med dom där dygnen...men ger ju pengar iaf =)

Ha en fortsatt fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0