Liar, Liar.

Igår va en bättre dag, tog iaf och städade hela lägenheten, och det är så skönt när det är gjort och man kan ta en svalkande dusch =)
Sen blev det lite handling och åka till nån damm och kika med Jörgen, barnen lekte istortsett hela dagen med grannkompisarna.

När barnen somnat igår kväll så tog vi mys i soffan jag och älskling med chips, dipp och cola, mums =) Vi provade dom där nya amerikanska chipsen som är med kebabsmak och dom var riktigt goda!
Vi kikade på Liar, Liar och skrattade men jag somnade i Jörgens knä innan filmen var slut ;) Haha, var så sjukt trött i går, kändes som all min energi hade tagit slut.
Sen stoppade Jörgen om mig nere i sängen och jag somnade om lika fort där <3
Har världens snällaste och finaste man, han pysslar verkligen om mig och bryr sig om mig. Så som alla gravida eller alla tjejer skulle få ha det <3 Är så lycklig av att ha den mannen vid min sida så jag finner inga ord.

Idag myste jag och älsklingen i sängen ett tag innan de var dags att kliva upp och fixa frukost och duscha barnen.
Sen gjorde Jörgen pannkakor och diskade innan han for till jobbet <3 Pappa och hans kompis Erland kom förbi på en kopp kaffe, sen har barnen vart hos grannbarnen och lekt hela dagen idag med =)

Nu har vi precis ätit igen, jag och barnen. Tråkigt väder är det med, hade behövt ner till affären men kanske Jörgen kan fixa de ikväll, är inge sugen på att gå ut =) Får bli mys i soffan med min älskade Theodor och min älskade My istället <3 <3

Imon ska jag köra barnen igen, dom ska spendera helgen hos sin farmor så jag ska möta upp henne i Avesta.
Blir att åka rätt tidigt. Lunch på donken ska vi unna oss med ;) haha.

Ha en fin helg alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0