Marknad.

Inatt vart det inte mkt sömn, barnen har vart vakna och i mellan det har bebis i magen vart vaken och sparkat för fullt =) Sen blir man hungrig och får svårt att somna.
Inte lätt jämt heller ;)

Vart iaf marknaden här i Rättvik idag, 3 timmar var vi där och kallt som fan var det, brrr!
Men barnen har iaf fått shoppat och haft det skoj och det är det viktigaste =) <3
My köpte lyckopåse, sockervadd, örhängen, en drake med en lysande kristallkula i, en liten räv som var en hantverksgrej och karusell =)
Och Theodor köpte en DC keps, sockervadd, 2 st shackrutig tejp, lyckopåse och klistermärken =)
Så träffade jag Fredrik med, kul va inte igår =)

Får se om mamma och dom kommer i mon och Jasmine med familj, då kanske vi kikar ner en vända igen, men annars inte ;) Nu har jag sett allt.
Nått jag hade velat haft idag var LANGOS, är så grymt sugen på det! Sen hade jag velat köpa nå coola t-shirts till bebisen ;) Med nå snygg bil på :)

Annars så har vi bara myst sen vi kom hem, fick bli korv med bröd, barnen var hungriga och det är snabbt och enkelt ;)
Nu blir det mys i soffan med dem och godis och Jörgen har åkt för att spela med sitt band på leksandsbaren ikväll.

Kram och fortsatt trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0