Sköna soliga dagar.

Under sista april så var jag hos min mor, och fick så mkt gott!
Vi käkade goood mat, chips, godis och glass =)
Sen tog hon barnen till brasan, jag hade ingen lust alls för att gå dit i år då jag endast hade ett par trasiga mjukisbyxor att ha på mig =/ Måste köpa lite nya kläder snart!
Så fotade jag magen, i vecka 25 då som jag slänger upp nu ;)
Och så kom Jasmine, Tobias och lilla Leon och jag fick hålla och gosa bebis! =) <3 Så söt han var och då slog det mig att om 3,5 månad så har jag en sån liten skrutt själv, ganska overkligt! =)

Annars så har det inte hänt så mkt fasktiskt ;) Vi har njutit av solen som varit dessa dagar, ätit glass och myst =)
Är så skönt att det är maj nu, nu är det bara sommarmånaderna kvar sen har vi vår älskade lilla bebis här =) <3
Jag är desstutom skit stor nu och känner mig allmänt slut i kroppen, inte mkt man orkar utan att flåsa som bara den.
Och idag går jag in i vecka 26 så har 14 veckor kvar =/ Undrar hur man kommer både se ut och må de sista veckorna =/ =)
Ja det återstår att se, längtar bara efter vår lilla grabb så fruktansvärt mkt!!!!

Igår kom mina fina pluggar på posten med. Och Theodor bestämde sig för att raka av sig håret =)

Nu blir det städning så kanske man hinner ut i solen idag med =)

Här kommer lite pic´s!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0