Snöoväder =(

Idag började marknaden här i Rättvik, men är långt i från nå marknadsväder, det är grått och snöar och regnar.
Usch! Det som vart så soligt och fint ett par dagar. Jävla skitsnö!!!!!
Jag har iaf inte gått utanför dörren idag och tänker inte göra det heller.
Har ritat och myst med mina barn inomhus så tar vi marknaden i mon när min mamma och gänget kommer upp hit =) Så kanske älsklingen kan följa med också, han slutar ju 15 i mon =)

Idag fick det bli potatisbullar, lingonsylt, bacon och blodpudding. Gudars så gott det är har vart sugen på det så länge nu =) Jag äter potatisbullar och barnen älskar blodpudding så därför blir det bägge jämt =)

Har precis diskat och grejat så vi ska mysa ner oss i soffan nu med glass & kolasås och kika på lite tv <3 Jag och mina snuttungar <3

Tappade ut massa aceton/nagellacksbortagning i dag med, så det stinker i ett badrum och det där har jag andats in massa och stackars katterna med =(
Bra Josefin!

Nej over and out! Trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0