Underbara mamma

Kom hem igår kväll efter att ha vart hos mammsen och barnen hos sin farmor.
Jag har blivit så bortskämd med vila, ompyssling, god mat, chips, glass och kläder.
Underbara mamma som jag har <3 Tusen tack för allt! <3 Hon följde också med och lämnade barnen till farmor i Avesta på fredagen och hämtade dem på söndagen.
Är så himla tråkigt att åka själv, mkt roligare att ha nån att sitta och prata om allt med =)

Va mysigt att komma hem igår med, barnen fick mc donalds av mamma i hedemora innan vi åkte hemöver, sen duschade jag dem innan dom skulle läggas.
Sen blev det massa mys med mannen som jag saknat <3

Idag har vi vart ute en hel massa, vart på långbryggan och haft det skönt i solen, käkat glass och varit vid siljans lekpark.
Jörgen tog föressten premiär dopp i siljan idag med ;)
Barnen har badat ute hos sin farmor med =) Bara jag som inte gjort det men de får då vänta tills de blir varmare =)
Sen blev de hem och diska och göra lasange. Barnen är ute och leker än, jag ska tvätta och Jörgen är och repar med sitt band.

Hej svejs!



Sötnosarna på långbryggan idag =)



Älskling tog sig ett premiärdopp i siljan idag =)






Kommentarer
Postat av: Ewa Andersson

Va ni är goa mina barn.

Tack gumman de har varit roligt att få rå om dig här som förr..och jag vet att en mamma behöver det,gravid ännu mer.

Älskar dig och dina bröder och era barn.

<3

2012-05-21 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0