Mina älskade <3

Igår var vi till blge en sväng, hälsade på mamma fick god mat, saltsill, potatis & löksås och gott fika sen <3 Min mormor & morfar var också där så vi fick träffa dem med =) , My fick leka med bästisen och så bytte hon en skiva hos min morbror som hon fick i present =)
På kvällen när vi kom hem så var min större son ledsen och hade mkt funderingar och jag satt och pratade med han länge, vilket han tyckte var skönt, jag med <3 Han vet att han kan prata med mig om allt men vissa har svårare att öppna sig än andra. Jag kommer alltid finnas här för dem sa jag, ska alltid göra det bästa för dem och se till att vi alla ska må så bra som möjligt, mina barn är det finaste jag har <3<3<3
 
Sen när barnen somnat så tog jag och älsklingen och myste i soffan, va ett tag sen vi satt tillsammans bara och hann hålla om varandra så det var uppskattat! =) <3
Charlie sov jätte bra inatt med, sov i bilen från mamma mellan 20-21 sen bytte jag blöja och till pyjamas på han och gav han mat, sen sov han hela natten 21-06.50! =) Helt otroligt va man känner sig bortskämd! Jag trodde aldrig att det skulle vara så här, allt har funkat så bra denna gång med lugn bebis, med natt sömnen och med amningen, så jag känner mig lyckligt lottad, med My var det ju inte alls så här utan så mkt tvärt om det kunde vara ;) Amningen funkade väl då med, men jag kunde inte njuta så mkt av den pga av allt som var runt om kring med.
 
Idag vet jag inte nå vad vi ska hitta på. Charlie kommer vara vaken och äta istortsett hela dagen skulle jag tro eftersom han sov ca 10 timmar i natt sen 4,5 timme på fm, så han kommer nog vara vaken tills han ska sova ikväll =) Ska se om Jörgen kan åka iväg och bada eller nått med de större barnen, sen ska dom på sina aktiviteter ikväll =)
 
Är det någon som vet hur man kan göra om bloggen? Lite roligare och jag vill ju ha den mer i pinup, rockabilly, 50 tal. Nån som känner sig manad? ;)
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe mest Charlie är nöjd med babygymmet.
 
Ha en fin dag alla!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0