<3 1 år <3

Jag har funderat på att ta bort denna blogg men är allides för mkt minnen som står skrivet i den så jag kan ej göra det <3 Men har ingen tid heller att sitta här och skriva =)
 
Mkt händer i våra liv nu. Våran lilla Charlie växer och växer och är redan 7 veckor <3 Tiden bara springer i väg.
Han äter och mår super bra iaf =) <3
 
I helgen så spenderade Theodor och My helgen hos sin mormor. Dom har haft det mysigt och super kul. Lekt massor med sina bästa kompisar med och det glädjer mig. Blir så glad att dom fortfarande kan leka och träffas ofta. Annars hade jag haft tokmkt ångest över denna flytt...
Hur som helst, My och hennes bästis hade iaf Halloween party på lördagen och My fick träffa de flesta i hennes gamla klass <3 Så har hon också vart på Aqua Nova med sin bästis.
Theodor har lekt med sin bästa vän också och bla vart på bio med honom och dett Hotell Transylvanien =) <3
 
På lördagen fick även Tuva åka iväg till sin mormor för jag och älsklingen skulle fira vår 1 års dag. Han hade bokat rum på Tällbergs Hotell, Tällbergs Gården.
Vi kom lite sent dit för Charlie var vaken heeeela dagen och ville bara tutta, så kunna göra  sig klar var i stortsett omöjligt. Fram till att han somnade vid halv fem och då var det stressigt, vi både skulle duscha och göra oss klara och packa...vi hann iaf och vart bara 10 min sena ;)
Väl där så gav jag Charlie mat igen, sen gick vi ner för att käka vår middag tillsammans, men han sitta 10 min innan det var dags att amma Charlie igen ;) haha.
Vi beställde in Hjortytterfilé med nå svamp, rödvinsås och bacon. Kostade 295 kr per person + dricka som säkert gick på 50 kr st minst..
Jag fick rött kött fast jag bad om genomstekt och att jag inte ens ville att de var rosa innuti. Smakade iaf på en svamp och nån rotfrukt som var det vidrigaste jag ätit.
Jörgen fick käka upp min mat eftersom jag inte ville ha och jag gick runt med en ledsen Charlie som bara ville se på alla ljus och lampor i matsalen ;) Så där gick jag runt och toksvettades för jag inte ätit på hela dagen eller sovit och mådde allmänt dåligt, Jörgen satt vid middagsbordet och åt ensam, för runt 700 kr haha! Vilken romantisk middag det blev ;) Bland alla "fina" pensionärer ;) haha...men vi kan ta det med en nyapa salt och bara skratta åt det nu ;)
För mig blev det iaf en kebabtallrik på rummet, och efter 4 dyra lyx middagar på hotell och annat så har jag och Jörgen bestämt oss för att skippa sån mat, det är lite mat, dyrt och äckligt så aldrig mer haha ;)
 
Vi myste en massa sen när Charlie somnat iaf och skålade i alkoholfri cider och bara rodde om varann <3 Vi skulle bada bubbelbad som fanns på rummet med men det var vi allides för trötta för ;)
 
Men tack älskling för en underbar kväll och detta underbara första år tillsammans, många år till blir det, jag vill bli gammal med dig <3 Vi skapar ju många ROLIGA och FINA minnen tillsammans iaf ;)
 
Älskar min familj över allt annat!
 
Tjo flöjt!
 



Kommentarer
Postat av: Ewa Andersson

Jag värdesatt att ha dina barn här,ja än så länge de älsta,mina älskade barnbarn jag har en varm nära relation till och de känner sig nog nästan lika hemma här som hos dig..de har varit här så de känner sig trygga och att de har en "bror" ,ja egentl en liten morbror,här gör nog det än roligare,de är som syskon och har alltid varit.
Älskar er.
PS roligt höra om era "fina" middagar som blir annat än ni trott..:-) he he..alltid roliga minnen i af!

2012-10-22 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0