Hej mitt vinterland!

Åh igår föll första snön, så himla vackert <3 Blir allides glad i hela kroppen som ett barn när första snön kommer och i juletider ;) haha. Älskar december månad, med jul, trygghet, barnens glädje.
Men framåt januari, februari har jag tröttnat på vintern. Då är den bara kall och tråkig..
Barnen skrev iaf julönskelistor igår och vi lyssnade på julmusik och myste =)
Är ju "bara" 58 dagar kvar idag till julafton ;) Charlies första jul blir det med =) <3
 
Fredag idag och jag och älskling har kikat lite på film, Charlie har somnat och jag sitter och värmer mig med en stor kopp kaffe, black raven och ska snart hoppa in i duschen, fryser som bara den.
Sen blir det till vårdcentralen och ta lite prover. När barnen kommer från skolan så har dom höstlov! Som dom längtat, och skönt ska det bli <3
Får bli massa fredagsmys idag med barnen för i morgon ska dom till sin farmor och blir där tills på tisdagen.
Kommer sakna dom massor <3
 
Hoppas ni får en fin dag i det fina vädret med!
 
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0