Höstmarknaden.

I fredags var barnen lediga från skolan och vi spenderade dagen på marknaden här i Rättvik, barnen brände alla sina pengar första dagen ;) Eller ja mina barn iaf =) Haha. Men dom var så nöjda med sina köp så det va ju bra =)
På lördagen kom barnens pappa, farmor och pappans tjej hit och hälsade på, vi fikade sen tog dom med sig Theodor och My ut på marknaden för massa karusell åkning, äta ute, köpa saker och äta sockervadd =) Barnen hade toppen skoj.
Jag, Jörgen, Tuva och Charlie tog också en vända på marknaden, skönt höstväder var det och Charlie sov så gott i vagnen, och Tuva fick göra slut på sina pengar med =)
Det var en riktigt mysig helg, bra väder med. Tur vi var ut både fre & lör för på söndagen var det riktigt pissväder.
Så då var vi hemma och bara myste och hade en inne dag.
 
Måndag idag och vi har vart i blge en snabb sväng, vart riktigt stressigt eftersom vi skulle vara hemma tills Tuva skulle på sin träning kl 18.
Men vi hann iaf boka tatuerings tid till mig =) Ska göra hos Micke på Fetto Tattoo, sen köpte jag 2 tröjor till My som har lite brist på sånna, så kikade vi in till min morbror på stan en sväng, sen vart det driven och köpa donken mat på hemvägen.
 
Barnen är duschade och alla 4 barnen sover =) Jag ska snart ta och göra detsamma, är allides galet trött.
 
Natti natt!
 
Vart en tröja till mig iaf =)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0