<3 My 7 år! <3

Igår fyllde min älskade dotter hela 7 år! <3
Gud så fort åren går.
Började med sång, frukost och paket på sängen innan hon skulle iväg till skolan.
Sen när hon kom hem igen fixade vi tårtorna tillsammans, fast hon ville väl mest slicka skålarna ;) Haha.
Lite senare kom släktingarna på fika och firade My med paket.
Hon fick bla pengar, ritblock, monsterhigh block, monster high docka och en alldides ny cykel som vi lagt ihop till med några av dem.
Så hon var helnöjd med dagen <3 Älskade My va jag älskar dig <3 Världens bästa och finaste dotter <3
 
På kvällen när alla åkt hem och barnen var lagda i sängar, så började vi städa, hade golven kvar, så Jörgen skakade mattor och dammsög, sen skurade jag. Började inte skura golven förns 22.30 pga av Charlie hade sitt matmaraton under kvällen ;)
Men sen sov han till 02.50, åt, somnade igen till 07, åt, somnade till 10.20 =)
 
Idag har jag haft besök här av Fredrika från föräldragruppen och hennes son Max =) Vi låg ju på bb tillsammans med, så skiljer ca ett dygn mellan våra små hjärtan =) Hur som helst var det jätte trevligt. Charlie vill dock äta ett par ggr innan jag väl kunde sätta mig ner och dricka en kopp kaffe och prata ;) Men så är det ju med bebisar, det där med att passa tider och ha tid över till annat ligger på hyllkanten just nu ;) Men har iaf fått världens finaste och goaste bebis, så lugn och harmonisk =) <3
 
Regn och rusk är det ute med, jag som skulle behöva ut på prommis..får se om det blir bättre väder i mon =)
 
Ha en fin kväll!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0